måndag, juni 18, 2012

två nätbutiker som gör det glad(are) hemma

Nu har jag precis lagt en beställning hos butiken photowall. En Mors-Dags-present som krävde att jag skulle välja saker... vilket såklart tog tid! Men nu tror jag att det kommer bli bra! :) Ni får se när det är levererat och uppe på väggen.

En trevlig butik med både hundratals olika motiv att välja på men även funktionen att man ladda upp sina egna bilder och få dem antingen som fototapet eller på canvasduk. Och ens egna foton kan de hjälpa till att göra om stilen på och så också. Fiffigt!

Den andra affären som jag nu har shoppat loss på ett par gånger är: broarne. En riktigt härlig affär full med snygga och färgglada saker. Tycker jag! Jag skulle gärna beställa båda kuddar och skåp annat... men har främst shoppat loss på melamingrejer ifrån Rice. Färggranna, tåliga, barnvänliga och glada. Och funkar utmärkt även utomhus. Vi använder både små och större skålar och skedar därifrån dagligen!

salta pinnar i en halvstor skål (en rest ifrån gårdagens fotbollsmatch). Plus en safttillbringare som gör en glad!
små färgglada skålar som vi har i många olika färger... används flera gånger om dagen till allt möjligt!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag ÄLSKAR Broarne, de har så himla mycket fint, praktiskt och faktiskt till skapliga priser. Underbart =)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Visst ÄR det en härliga affär!! MASSOR med fint och ja, som du skriver, prisvärt!

    SvaraRadera

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)