onsdag, maj 14, 2014

action istället för gnäll

Började skriva ett inlägg redan igår kväll om att jag aldrig hinner höra av mig till alla människor i min närhet som jag tycker om stress och tidspress blablabla...

Men! Istället för att skriva klart inlägget avbröt jag det halvvägs och ägnade en kvart åt att skriva två korta mail. Och imorse på tåget skickade jag ett par små meddelanden till ytterligare personer. Inte så mycket som jag kanske velat, men lite är som bekant bättre än inget.

Nu ska jag (som vanligt) hålla i ett möte. Fin onsdag på er, ta vara på dagen! 

4 kommentarer:

  1. Och det var hemskt trevligt! Ny cykel är föresten inköpt så du är välkommen förbi för att hämta den gamla närhelst det passar! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ja! Vi kommer och hämtar cykeln i helgen om det passar :D Kram!

      Radera
  2. Jag försöker också komma ihåg att skicka iväg de där små korta livstecknen och ett "Jag tänker på dig" ibland. Inte för att det ersätter riktig kontakt, men det är i alla fall bättre än inget, mitt i tidspressen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det ÄR ju det :) Och det är också så lätt att INTE skicka iväg dem. Tiden bara rusar. Så jag är så nöjd varje gång jag faktiskt får iväg nåt... :)

      Radera

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)