fredag, september 26, 2014

tankad, packad och klar!

Jag har ätit potatisgratäng och kyckling. Jag håller som bäst på att äta saltlakrits och choklad. Jag har snackat tidsplanering, banprofil, upplägg och klädval inför morgondagen med Jörgen. Jag har sörjt med Anna som fått FEBER! :( Jag har klippt tånaglarna och jag har packat överdragskläder, powerbars och penna (till baksidan av nummerlappen).

Jag har läst min racereport ifrån förra året.

Nu är jag är redo: Lidingöloppet 2014, let's do this!

Min plan är:

* njuta av loppet! njuta av naturen, stämningen och känslan av att använda kroppen.

* gå i mål med ett leende på läpparna (gärna nånstans runt 3 tim och 15 min efter start)

* heja på alla andra jag känner. och inte känner. Hejarop ger energi!

* inga fler planer, bara ta dagen som den blir!

Jag startar förresten klockan 13.00 (går att följa via sms eller på webben. Smsa: LL 42244 till 72456).

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. tack tack taaack! Så TRÅKIGT att du inte kunde springa själv!! nästa år!?

      Radera
  2. Håller alla tummar och tår.
    DU ÄR GRYM!!! Glöm inte det! :-)

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad du är söt! TACK! Jag kände mig lite halvgrym just i lördags... men när jag tänker på det lite i efterhand.. jaaa, ganska grym ändå. som går dit och "betar av" 3 mil utan superbra träning för drygt 3 timmar. Nöjd! :D

      Radera

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)