onsdag, oktober 19, 2016

rörelseglädje

Att jobba hemifrån innebär lyx på så många nivåer för mig:

- ingen tågstress
- gott kaffe
- fokuserat arbete
- kortare borta-hemifrån-tid än vanligt för både barnen och mig

Idag hämtade jag barnen vid halvfyra. Och drog raka vägen till gymmet med dem. Friskvårdstimme!

Raw Motion som jag har kort på är ett gym trevligt anpassat för barnfamiljer. Barnen får inte vara med ute bland vikter och maskiner men de får röja runt hur som helst i gruppträningssalen när den inte är upptagen. Samt att det finns ett eget rum med leksaker och hängsoffa etc.

Vi hängde dock inte i någon soffa idag utan lekte i stora salen. Jag kan inte påstå att jag tränade speciellt hårt, men det var inte meningen heller. Meningen var att vi skulle ha lite roligt ihop. Och springa bort eventuella myror i benen. Det lyckades vi med!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)