lördag, december 31, 2016

jullovsfasoner

Har lagt mig i sängen men är inte speciellt trött. Vi har vänt på dygnet. Blir gärna så när vi har ledigt... speciellt nu när barnen är så stora att de pysslar själva när de vaknar = J och jag kan sova i princip så länge vi orkar!

Hade en härlig familjerik julhelg (men tog foton!) och njuter nu av ett lugnt och skönt jullov här hemma. Jag var förkyld innan och över julen men har nu friskförklarat mig själv, peppar peppar är hostan borta. De andra i familjen är friska och hängiga lite om vartannat, men officiellt är alla nu pigga. Och vår plan är att fira nyår i Stockholm imorgon! Bara familjen. Vi ska gå på Skansen, bo på af Chapman-båten, spana fyrverkerier och äta middag på restaurang typ. Ska bli roligt! 

Annars är dagarna just nu fokuserade på: sova, äta och dricka goa grejer, fixa saker vi annars aldrig hinner runt huset (och bilen), umgås med vänner och se på filmer. I like! (Addera lite träning och jag är helt nöjd).

Hur har ni det? Hoppas trivsamt! 

Stackars lille Lucas, han fick stå ut med tomteluva på julafton! 

Nöjd kille fick en JÄTTESTOR helikopter av tomten. 

Vi hade ingen vit jul så uteleken har varit lite mer krystad än den hade kunnat vara. Men ute har vi såklart ändå varit varje dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)