måndag, januari 02, 2017

2017, hejhej!

 
Blir 2017 mer bloggrikt än 2016 månntro? Vet inte. Kanske. Kanske inte. Jag ger inga löften. Men jag har en god känsla att jag kommer ha bättre jobb-familj-annat-roligt-balans under 2017 än jag hade 2016, så det finns hopp!

Hur som helst har året börjat finemang. Vi kom iväg till Stockholm i lördags. Vi lekte med tomtebloss. Alla var vakna vid tolvslaget!  (även om de två små tog en powernap mellan halvelva och halvtolv). Vi fick champagne! Vi fick sovmorgon på söndagen (ingen vaknade före 9.15!)

Årets första dag spenderade vi i vintersolen på Skansen bland ormar, apor och gråsälar. Hade det supermysigt.

Och idag har vi lekt VARDAG! Jobb, föris, fritids, what!? Dessutom drogpå tjänsteresa till Oslo, så jag är gräsänka ett par dagar.

Tur att det är kortvecka ;)

Moa & J blev närgånget inspekterade av små apor i barnens regnskog på Skansen

Familj på vift!


Gott Nytt...
...ÅR!
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)