fredag, januari 06, 2017

vinterkärlek!

Vi tillhör både #teamutomhus och #teamunderställ i den här familjen. LJUVLIGT väder idag! På förmiddan lite väl kallt (-18) men framåt lunch när vi kom ut var det -12 och soligt och BARA HÄRLIGT! 

Vi gick på knarrsnön och åkte både skridskor och pulka i över en timme. Sen gick vi hem och drack varm choklad och slappade i underställen. På em åkte J & barnen till Uppsala för att uträtta några ärenden, Moa iklädd underställ :) Och jag sprang ett varv i mitt underställ! Hade egentligen tänkt ta ett varv med längdskidorna men hittade inte stavarna och ville inte slösa bort de sista minutrarna dagsljus på att leta. Var gött att springa också. Och IMORGON åker vi skidor. Moa köpte pjäxor idag, hon är peppad! 

Jag är också peppad, är så skönt att vara frisk igen! Och att vara ledig så att jag kan vara utomhus och röra på mig dagtid. Bästa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja! skriv gärna ett ord eller två, då blir jag glad :)